Svar på frågorna!

 

Vad är det bästa du vet?

Träningsvärk och kebab. Haha.

 

Vad är ditt största intresse?

Det är en jättesvår fråga, för jag ändrar mig nästan hela tiden ang. det. Vissa perioder är jag galen i att fota, sen blir jag helt plötsligt intresserad av hästar och sen heminredning. Jätteknas!

 

Vilket namn tycker du är finast?

Jonathan är ett namn jag tycker är riktigt fint, förmodligen för att min fina bror heter det.

 

Vart skulle du resa, om du bara fick välja ett land?

Spanien tror jag, trots att jag redan varit där snart tre gånger. Jag älskar det landet.

 

Bästa och sämsta med att blogga?

Jag älskar att skriva, älskar att dela med mig av saker, så det får jag nog säga är det bästa. Sen blir man ju otroligt glad av all positiv respons! Det värsta är att man lätt sätter en press på sig själv, liksom ”nu Måste jag blogga”.

 

Varför började du blogga?

Har bloggat sen jag var 12 år, men då på lite mer oersonliga bloggar. Jag startade denna för att jag vill ha en blogg som inte handlar så mycket om just mig, utan om saker som intresserad fler.

 

Var får du din inspiration ifrån?

Överallt! På stan, från kompisar, från andra bloggar, ifrån tidningar osv. Så fort jag ser någonting som jag tänker att jag kan ta upp i bloggen så skriver jag ner det i en lista.

 

Hur många bloggar läser du dagligen?

Kanske 3-4 st

 

Drömresemål?

Jag vill jättegärna åka till Afrika...vart, vet jag inte.

 

Hur gammal är du?

Jag är 17

 

Där du bor, hur länge har du bott där?

I just detta huset har jag bort i 7 år, men i denna staden har jag bott i 11 år.

 

Om du får en kille och en tjej till barn, vad skulle de då heta?

Livia och Emilio.

 

Om du hade blivit presdident/kunglig, vad hade du gjort för lagar och vad hade du tagit bort?

Oj haha sjukt svår fråga... Hade gjort så att alla skolor ist gav ut pengar till mat så man slapp äta slemmig pasta till lunch!

 

Vad använder du för smink?

Jag använder primer, puder, eyeliner, ögonskugga och mascara!

 

Om du hade ändrat något med dig själv, vad hade det varit?

Det är en fråga som jag försöker att inte tänka på, jag försöker vara nöjd med den jag är :)

 

Ångrar du något du har gjort?

Ja, självklart!

 

Vilken skomodell kommer du satsa på i höst?

Jag kommer köra på som vanligt med converse, men sen vill jag ha massa olika att byta med ibland! Funderar faktiskt på ett par sneakers med platå trots allt...

 

Favoritmat?

Kebab, alla gånger

 

Favoritparfym?

DKNY fresh blossom

 

Favoritfärg?

Det har jag faktiskt ingen...

 

Sprite vs cola?

Cola!

 

Åska vs spöregn?

Varför inte kombinationen?

 

Kan du inte ögra en video där du sminkar dig?

Jo absolut, det ska jag göra!

 

Var bor du?

Jag bor i Varberg.

 

Vad är ditt favoritprogram?

Jag tittar sällan på tv-program, när jag tittar på tv så är det serier jag ser. Vänner eller Greys Anatoy!

 

Favoritfilm?

Taken!

 

Favoritmat/dricka/chips?

Favoritmat är helt klart kebab. Dricka är faktiskt mjölk, älskar det! Och favoritchipsen är lite svårare... men just nu älskar jag Pringels – sourcream onion!

 

Har du syskon?

Ja, tre stycken.

 

Är du singel?

Nej, jag är inte singel

 

Vem är din bästa vän?

Världens mest underbara tjej!

 

Har du några tips om man är blyg och ska börja gymnasiet?

Sätt dig bredvid någon/några och fråga saker, ställ följdfrågor om det går. Då kommer förmodligen du få frågor tillbaka och ni börjar prata. Tänk inte på att det är läskigt utan försök att bara slappna av. Och viktigast av allt – var dig själv!

 

Träningstips om man vill gå ner i vikt och hålla formen?

Vill du gå ner i vikt är det ju motion som gäller – ta en joggingtur varannan dag kanske? Och för att hålla formen måste man bygga muskler, vilket man gör genom styrketräning.

 

Tränar du någon sport?

Nej, har aldrig varit en sporttjej direkt...

 

Kan du ha någon tävling?

Jag ska fundera på det, inte helt omöjligt faktiskt! :)

 

Vilket årstid gillar du mest?

Våren!

 

Har du instagram?

Ja det har jag

 

Vad fick dig att börja blogga?

På just denna bloggen handlade det om att jag ville skriva om något som intresserade mig, istället för att bara berätta om min vardag.

 

Favoritplagg i garderoben?

Åh, klänningen jag hade på min brors bröllop...jag älskar den! Dock har jag ju inte användning för den längre, men åh.

 

Vad använder du för kamera?


Canon Eos 600D

 

Hobbys?


Haha en liten annorlunda hobby som jag har är att städa...älskar att städa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: moa eriksson

alla gånger !

2012-09-08 @ 15:39:01
URL: http://moaeson.blogg.se
Postat av: J E N N I F E R F O T O

Bra svar! Super kul att läsa :)
Älskar också spanien!! Vart i spanien var du?

2012-09-08 @ 16:23:31
URL: http://jenniferspictures.blogg.se
Postat av: ▲ Hedvig Gustafsson

Svar: Ja, precis.. Superhärligt! :)

2012-09-08 @ 17:12:30
URL: http://dtlc.blogg.se/
Postat av: Mikxki

Du kan gärna få komma hem till mig och städa mitt rum :P Det ser ut som ett bombnedslag!

2012-09-08 @ 17:15:09
URL: http://mikxki.blogg.se
Postat av: Nina

SV; Japp :)

Så fin du är :D

2012-09-08 @ 17:30:44
URL: http://ninanella.blogg.se/
Postat av: EMELIE// foto&vardag

Sv: Tusen tack fina du, åh, jag såg inte förräns nu! :(

2012-09-08 @ 18:14:38
URL: http://onlyemeliiie.blogg.se
Postat av: tilda

har frågestund på bloggen, är det något du vill veta, ställ en eller flera frågor! :)
kram!

2012-09-08 @ 18:17:26
URL: http://thla.blogg.se
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

SV; Åh tack! Du med :)

2012-09-08 @ 19:23:02
URL: http://annnaiz.blogg.se/
Postat av: Nathalie :)

Sv: haha tack :D allt bra? :))
Ställ gärna frågor till mig i min frågestund! :)

2012-09-08 @ 20:15:43
URL: http://nathalieodhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0